onsdag, mars 17, 2010

Give away :-)


Hei, siden det snart er Påske kjører jeg en liten give away her. Den som vinner vil få et påskeegg fyllt med godis. Skriv en kommentar under her, og si hva som er favoritt sjokoladen eller favoritt godisen din. Trekning blir søndag 21. mars klokka 21.00.


Ellers er dette en hektisk uke. Jobbet til seks på mandag. I går hadde jeg fri, men i går kveld var det foreldre møte i barnehagen og i dag er det foreldre møte på skolen. Men, men. Snart helg igjen he, he. Ha en fin onsdag :-)

29 kommentarer:

Kristins rede sa...

Heisann!

Favoritt sjokolade melkesjokolade lakris og favoritt godis sure ting!

Ha en flott onsdag du også også ses vi kanskje i påsken?

Klem Kristin

Jorunn sa...

Mmmmm jeg elsker all slags godteri jeg! Men er spesielt svak for påske(evt jule)marsipan og melkesjokolade (den nye med kvikklunsjkjeks og havsalt er VELDIG god!!).
Ønsker deg en superfin dag, og ei god påske!!

Klem fra Jorunn

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg elsker jule og påskemarsipan jeg :) Ellers blir jeg aldri lei vanlig melkesjokolade, og potetgull med salt og pepper :)

ha en fin fin uke og en herlig påske når den tid kommer :)

Klem fra Hilde

Anonym sa...

Jeg har nesten slutta å kjøpe godter i butikkene jeg :) Stikk på helsekost (eller Meny/Ica Super/Ultra osv) og finn økologisk vingummi. Beste jeg noengang har smakt. Så elsker jeg alt som er sprøtt og salt bedre enn alt som er klissete og søtt (les: freia). Jeg er vanskelig sånn :)

Synnøve. sa...

Hej der.
Min favoittsjokolade er nok nidar lakris med sjokolade og marsipan. En hobby er aldrig feil heller....
Finnes mye godt. En pose knott går lett ned og.
Det er barndomsminnensjokolade og godteri det. Vi kjöpte alltid Hobby, Knott og potetgull med paprika og en Solo når vi passerte grensa til Norge.

Ja uka går fort. Onsdag allerede. Håper det går fint på mötene dine.
Nyt dagen når du kan.
Klems fra Digernes.

mona sa...

påskeegg er tingen. ellers så er jeg veldig glad i stratos

Unknown sa...

Favorittsjokkis er uten tvil marspanegg fra Anton Berg. Nyyyydelig...

Fortsatt fin dag, og god påske!

Morten

frk Johnsen sa...

Freia melkesjokolade er supergodt! I tillegg er jeg veldig glad i påskeeggene med melkekrem, og i smash! =)

june sa...

Det må bli vanlig kvik lunsj,ivertfall i paske tida!=)
Og ellers er freia påske egg ganske høyt oppe!

Anonym sa...

Favoritt sjokoladen min er Kinder Maxi :)

Mvh. Larsen

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Hei, så moro at du ville vere med på Give Awayen min :) No vil eg vere med på din ;)
Yndlingsjokoladen min er den nye melkesjokoladen med kvikklunch..MMMMMM...også bamsemums og påskemarsipan..og og og..liker alt som er søtt egentlig ;)
Klem

Anonym sa...

Er gjerne med på din giveaway.
Min favoritt er marsipan med sjokoladetrekk og kvikklunsj.
Hilsen Mary
harald.j@getmail.no

Anonym sa...

Smash sokolade er godt! Påskemarsipan liker jeg også!

Størstepia sa...

Å, så moro da;-)
Jeg elsker elsker elsker sjokolade!!!
Helst melkesjokolade, men har også litt dilla på Caramello om dagen;-)
Krysser fingrene for at jeg vinner, tihi;-) (Er en skikkelig godtegris!:-)
Ha en strålende onsdagskveld!
Klem fra størstepia

ELIN sa...

Så festlig med påskeaward. Som den store godtegrisen jeg er, må jeg jo bare bli med på dette :) Hmmm...hva skal jeg velge som min favoritt?? Det må bli stratos figurer :) Klemmer fra Elin

Anonym sa...

Favoritten min er Freias fylte påskeegg! Mmm...

Hilsen Jori


(jorisk1@hotmail.com)

Anonym sa...

Jeg elsker smash!
hilsen jan

jet@123.no

GroLinda sa...

Heisan ;o)
Dette vil jeg være med på. Pleier ikke ha flaks i trekninger, men må jo prøve ;o) Min absolutte favoritt er Banansjokolade i løsvekt. Di dem har i "plukk selv" disken. Men det må IKKE være de som er mørke. Elsker marsipan også, til jul og påske. Og på tredje plass kommer melkesjokolade.
Ønsker deg en flott torsdag, så håper jeg på vinnerlykke denne gangen også ;o)
Klem fra Gro :o)

Anonym sa...

Smash :)

annemaritorgersrud@hotmail.com

Anonym sa...

Har ikke noen spesiell favoritt, men liker IKKE marsipan eller Minde sjokolade.

mf.i@hotmail.com

Anonym sa...

Smågodt biten Spesial er min favoritt sjokolade :D

Øyvind
Herstad90@hotmail.com

Hvite tulipaner sa...

Jeg blir gjerne med på din give away!
Jeg elsker smågodt!De sure bitene er aller best synes jeg!

God helg!

Haga89 sa...

Hei! Min favoritt sjokoalde er helnøtt! Nam nam!

Fra huset i svingen sa...

smash, banansjokolade fra minde og surt smågodt er mine favoritter ;-)

ønsker deg en riktig god helg!!!

Kathrine H sa...

Ååå, for en herlig premie!

Jeg elsker det meste som er søtt og godt, men favoritten er nok Min Lakris fra Freia... Den går det gjerne to-tre av daglig. Nam! ;o)

Ønsker deg en fortsatt fin helg!

Anonym sa...

Marsipanbrød.
Smash.
Ha en fin påske.
Marit S

Karianne sa...

Er sjokoholiker så elsker det meste av sjokolade. Favoritten omdagen er kvikklunsj-plata, og freia påskeegg såklart :D

julia sa...

Er veldig svak for marsipan, så påsken er en favoritt. Er som om marsipanen blir bedre når den er gul:O

Ha en fortsatt god helg:)

Ulltråen`s Kaosheim sa...

WOW! Så deilig med påske egg!
Blir gjerne med på denne give away .

Mine favoritter er
Troika,Bounty,Snickers,Malteser,sure ting,lakris og marsipan

God påske til deg