tirsdag, mars 02, 2010

Vinterferie og syke.





























Ja, da er vinterferien over, men vi er fortsatt hjemme. Vi dro på hytta på torsdag formiddag. Da hadde jo Åsa kastet opp søndag og vi hadde hatt vondt i magen og kvalme hele uka. Og mamma og pappa hadde vært syke. På kvelden på torsdag ble broren min syk. Og på lørdag fikk kjetil diare og på lørdag ettermiddag fikk jeg begge deler og natt til søndag begynte Tobias å kaste opp! Vi dro hjem på søndag på dagen. Følte meg litt bedre på søndag, men i går tidlig kastet jeg opp igjen og løp på do. Åsa kastet opp i går kveld igjen, men utrolig nok bare en gang. Så ungene og jeg er fortsatt hjemme. Men håper virkelig vi er på bedringens vei nå. Tror mamma og pappa har smittet oss, som ble smittet av mormoren min. Tror det er Noro viruset. Noen som vet om hva som er bra å spise og ikke spise nå når man er nesten bra?







Men fikk da kost oss på hytta allikevel når vi ikke var syke. Men snødde en del, men var ute litt allikevel. Jeg hadde bursdag på tirsdag og fikk speilreflekskamera av Kjetil og ungene :-) Kjetil hadde bursdag i går, men jeg hadde ikke fått kjøpt gave så skal ut å gjøre det i ettermiddag. Nå skal jeg prøve å bevege meg litt rundt her, og prøve å komme meg litt mer. Sol i dag :-) Ha en fin dag :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

det viktigeste er god hånd hygiene !Vist dere har det blir dere ikke så ofte syke! vi er stor fam men aldri oppkast eller mage syk og forkjølelse smitter og minde ved god hånd hygiene!kjøp hånd sprit og vask hendene på barna og ! Dette er ikke kritikk men tips etter som dere virker som om dere er ofte syke :-) hilsen Janne

ELIN sa...

Huff, dette høres ut som en slitsom vinterferie uke. Håper dere er på bedringens vei alle sammen nå. Gratulerer så mye med dagen som var. Kjempeflott å få kamera da! Ha en fin dag. Klemmer fra Elin