søndag, oktober 17, 2010

90 årslag og utepynt :-)





































I dag har det vært sol ute og ganske varmt. Har holdt på ute i over tre timer. Klippet ned busker og stauder, rips busker etc. Drakk kaffe i sola også, for det var ganske varmt og godt :-) Så ble det fårikål til middag, nam, nam. I går feiret vi mormor som blir 90 år i dag, Vi var først på en kina restaurant og spiste. Vi var 14 stykker med store og små. Så dro vi til mamma og pappa og hadde kaker og kaffe der. Hadde lånt projektor og lerret på jobben, for søskenabarnet mitt hadde laget lysbilde framvisning av bilder av mormor gjennom årene. Var veldig fint :-)



På fredag var jeg, ungene og en kompis av Tobias i svømmehallen. Var i bassenget i ca to timer, blir sliten av det he, he. Tok også boblebad. En dag denne uken pyntet jeg ute på trappa. Synes det ble fint. Nå fyrer jeg i ovnen, for nå driver det å blir kaldt ute. Ønsker dere en fin kveld :-)

3 kommentarer:

ELIN sa...

Så flott det ble ute hos dere med høstpynt. Så koselig med lysbildefremvisning i bursdagen. Ønsker deg en ny flott uke. Klemmer fra Elin

Synnøve. sa...

Kjekt å få sjå litt fra huset deres.
Fint du har fått det på trappen.
Skal pynte litt nå i uka. Hente litt granris fra skogen tenkte eg.

Ja det blir kallere og kallere nå. Men på en måte er det kjekt det.
Man kan kose seg inne da.
Lengter litt etter snö eg.
Men först må vi ha vinterdekk på bilen.

Nå skal vi ha oss en kopp kaffe foran tvn. Slapper av denne söndagskvelden nå.

Svömmehallen ja, har enda ikke värt der. Må nok ta en tur trur eg.
Deiligt å svömme litt.

Klems Synnöve.

Lille Liljehvit sa...

hei hei :)

Så gøy at du vil være med på give-away hos meg!! :) Kryss fingrene! :)

Ha en herlig dag!

Lilja :)