onsdag, oktober 20, 2010

Dagens frokost og søvnig katt





Her er dagens frokost for ungene :-) Utrolig at jeg orket å ta bilde klokka kvart over syv i dag tidlig he, he. Men synes servisene deres som de fikk til dåpen av onkelen er så fint :-) Har vært daff etter middag i dag, sovnet på sofaen til barne tv, og er helt i ørska og rar nå, he, he. Var bedre i går etter middag, var da først på turn med Åsa, mens Kjetil var på håndball med Tobias. Så var jeg på lesesirkel på jobben, så gikk jeg en lang tur i regnværet og vinden og det var egentlig godt! Men i kveld har jeg følt meg sånn som hannkatten vår på bildet he, he. Men i morgen blir det trening igjen, på noe nytt som heter rope. Nå er det kaldt her, snart minus fem. Bare å hoppe ut i det nå, for nå kommer nok vinteren ja. Ha en fin kveld :-)


4 kommentarer:

Synnøve. sa...

Godmorgen.
Söte servicer til barnen. Det er morsomt når dem kan bruke det dem fått.

Katten var for söt der han låg. Han koser seg han, ikke ett bekymmer i verlden hihi.

Ja det blev kallt. Her ute er det nå 8 minus. Ska se om det går at ta noen bilder nå... Så på med votter og lue hihi.

Ha ei fin dag idag.
Klems Synnöve.

Gammel stil sa...

Så fine bilder:) Så søt katt:)

Klem:)

ELIN sa...

Heisan, stikker innom for å ønske dere en fortsatt god helg! Klemmer fra Elin

Anonym sa...

Herlig katt og flotte servicer :-)

Inger-Marie