tirsdag, oktober 26, 2010

Dagene flyr av gårde.




Ja, må si at dagene flyr av gårde. Det er stort sett noe som skjer hver dag. I dag hadde Åsa turning fra fem til seks, og Tobias håndball fra fem til seks. I går var Kjetil på trener kurs fra seks til ti, og Tobias hadde svømming fra syv til åtte, så da var mamma og pappa barnevakt. På søndag spiste vi middag hos foreldrene til Kjetil. Før det hentet vi ungene hos mamma og pappa, for de hadde sovet der om natta. Vi var på fest hos noen foreldre til en gutt i klassen til Tobias, jenta går med Åsa og mannen er trener med Kjetil. Det var kjempe koselig. Mange andre foreldre og vi gikk hjem halv fire! Ellers jobbet jeg lørdag og fredag. I morgen er det heldigvis ikke noe he, he. I går og i dag var jeg på kurs på dagtid med Miljøfyrtårn for bedriften vår skal bli miljøsertivisert og jeg er miljø ansvarlig. Viser bilder av en keramikk katt som jeg kjøpte i Vilnius, der keramikk var veldig billig. Sitter og ser på Sinnasnekkeren, og får lyst til å begynne på Åsa sitt rom snart :-) Ha en fin kveld :-)

3 kommentarer:

Anna Lisa sa...

Må sei dokke har en travel kvardag ja. Men sånn er det nok med dei fleste. Håpa du får kose deg og roe ned litt imorgå.
ha en fin kveld
Klem

Synnøve. sa...

Det var ikke mange minutter uten noe å gjöre på hos dere nei.
Högt tempo hele tiden.
Deiligt å få slappe litt av nå da tenker eg.
Har ikke sett den "sinnasnekkern" så eg veit ikkje heilt ka type program det er. Men det finnes ett i Sverige som heter "Arga snickarn". Kan det väre det samme?

Likte så godt den keramikk katten din.
Flotte farger.
Har ikke värt i Vilnius men det er plass eg godt kunne tenkt med.
Det går så flotte båter fra Stockholm dit. Kanske blir en tur.
Tallinn har eg värt i mange ganger. Det er ei flott by det og.

Nå får du ha ei flott dag. Ikkje så kallt idag, nå er det faktiskt 2 pluss ute.

Klems Synnöve.

mammaKine sa...

Dagene flyr, nyt dem! Ha en fin søndag. Klem fra Kine.