onsdag, juli 06, 2011

Body work!



I kveld har jeg vært på body work, det er styrketrening med vektstang og vekter. Veldig gøy, men tungt, men timen går fort! Ungene ble hentet i dag tidlig og de er på hytta med mamma og pappa og blir til fredag. To dager igjen på jobb før ferie :-) I går hadde jeg fri og ungene var hjemme. Eller Tobias er jo mye rundt omkring , og det hender han stikker innom he, he. Åsa så på Madikcen filmen 4 ganger tror jeg, hun var helt oppslukt! Jeg skiftet på senger, og ryddet, for sola så vi ikke i går. Mandag kveld var jeg på zumba, og det skal jeg i morgen også. I morgen jobber jeg fra halv tolv til seks. Vi åpner ikke før et, så vi skal hjem til ei på jobben på lunsj fra kvart over ellleve :-) Ha en fin kveld :-)

4 kommentarer:

ELIN sa...

Så flink og sport du er! Skal vel ærlig innrømme at trening har det blitt altfor lite av i det siste. Kos deg med hyggelig lunsj i morgen. Klemmer fra Elin

Hulda sa...

Gøy å kunne føle at man virkelig har trena. Det føles godt etterpå. :) Her blir det mange turer i marka, og fjellet, deilig trening det også. :)

June sa...

Heja! Teppene kjøpte jeg på en interiørbutikk som heter Lille. Det var desverre bare en lapp med bildet av en stjerne på, ingen navn, så vet ikke hvem andre som kan ha det!

klem:)

Livy sa...

Heisann!
Så flink du er!! Det er godt når man finner treningsformer man liker, da blir alt så mye lettere! Min favoritt er spinning :-)

Ønsker deg en fin helg! Klem fra Livy