torsdag, juli 21, 2011

Mere fra ferieturen :-)
















Forteller litt mer fra ferieturen. På torsdag dro vi til Vimmerby og Astrid Lindgrens verden. Det begynte å regne etter en stund og det regnet hele dagen. Men vi hadde regnjakker, så det gikk bra. Vi så Emil, Ronja Røverdatter, Madicken og Pippi og ungene var i ekstase. Jeg synes Ronja røverdatter og Mattisborgen var best og tror jeg kunne vært der en hel dag akkurat der. Først så var det show, så kunne vi gå rundt i borgen, mens skuespillerne gikk rundt. Jeg møtte Skalle Per i en gang og han sa til meg:"der kommer du ja, skratter og er galen", he, he, jeg lo av det, synes det var så kult og han lignet så he, he. Tobias var også oppe og danset med dem. På pippi showet var begge oppe og danset he, he, og Madicken vinket til Åsa så hun ble så stolt! Anbefaler virkelig alle å dra dit for det var en flott og oversiktlig park! På kvelden gikk vi litt i Jönköping og tittet og spiste middag, før vi alle sluknet på hytta etter en lang dag.
I går fikk Åsa feber, så vi har ikke vært på stranda i dag selv om det har vært fint vær. Jeg har sola meg en del, Åsa har vært slapp og sett på film, og gutta har styret med sitt he, he. Fikk besøk av et vennepar og ungen deres og mamma og pappa kom innom en tur. En deilig og avslappende dag. Åsa klaget over vond hals i kveld, så vi får se ann i morgen kanskje blir det lege. Skulle egentlig til Hvaler i helga til søskenbarnet og tanta til Kjetil som har vogn der. Men det er spådd så mye regn, så vi venter og tar det en annen helg. Ønsker dere en fin kveld :-)

Ingen kommentarer: