fredag, juli 29, 2011

Fisketur i går :-)



















I går var vi på fisketur fra halv to til sein kveld :-) Vi dro med et vennepar og deres tre barn på 11 og 9 år og 5 mnd. Vi fisket mye, men fikk bare småfisk, unntatt en ørrett på 300 gram. Det begynte å regne litt når vi kom, men klarnet til etter en stund. Ungene og jeg badet også, og jeg og begge guttene svømte ut til en liten øy. Det var deilig i vannet der. Middagen ble inntatt der, vi grillet pølser og hamburgere. Åsa og jeg rodde oss en tur, og de to største "guttene" var noen turer ute i en båt også. Det er Brandval jeger og fiskeforening som har ordnet gapahuk der og har noen robåter der som kan brukes. Vi jentene prøvde å plukke blåbær også, men det var så lite der, så har nok vært noen å plukket før oss. Det begynte å bli mørkt når vi dro hjem og det var noen barn som sovnet fort i går kveld :-) I dag har Åsa vært i bursdag fra et til fire. Kjetil og jeg malte litt imens. Når vi hentet henne dro vi på badestranda for å duppe oss litt, men de tre andre badet men ikke meg for var litt overskyet da. Har fylt bassenget i stad og ungene badet, og nå skal de legges. Ha en fin kveld :-)

1 kommentar:

Unknown sa...

HERLIGE bilder!
Det første var jo nesten magisk ♥
"mitt stille vann"

Ser ut som dere har hatt en toppers fisketur, helt herlig;))

Ha fortsatt fin helg;)

Klem Line