tirsdag, juli 26, 2011

Fakkeltog




I går klokka seks gikk hele familien og mamma og pappa i fakkeltog. Vi hadde også med oss roser. Toget gikk fra festningen og ned til Rådhuset. Det var mange som gikk, må ha vært godt over tusen stykker. Snudde meg nede ved kirken og så oppover og det var mange og foran oss nedover var det også mange. Nede ved Rådhuset var det taler, og så la vi blomster og lys ved vannet ved bassenget der. Det var veldig fint :-) Mamma og Kjetil synes på det nederste bildet som er fra avisa. Åsa sovnet mens pappa løftet henne, ble nok godt på morfar sin skulder :-) Vi følger mye med på mediene om dagen. Har fått vite at hun på 34 år fra Grue som er savnet er en venninne av søskenbarnet mitt. Hun jobbet i regjeringsbygget og er nok dessverre død, synes det er helt forferdelig. Tobias har mye mareritt om nettene nå, og det er nok kanskje pga alt som har skjedd. Vi prøver å ikke snakke så mye om det nå så han hører. Ellers prøver vi å få en hverdag igjen. I dag har Kjetil vært med en kompis på fisketur, de dro klokka syv i dag tidlig. Jeg og ungene har vært hos mamma og pappa en tur. I går var ungene og jeg en tur på gratis kino på biblioteket. Nå har jeg akkurat jogget meg en tur og det var deilig. Håper på fint vær i morgen, så vi kan få badet litt denne siste ferieuka :-)

Ingen kommentarer: