mandag, november 09, 2015

Mandag igjen

Hei på dere, nå er det mandag igjen. Synes bare det er mandager og fredager hele tiden jeg. Denne uka har gått fort. Sist lørdag gikk Åsa halloween med noen jenter i veien og Tobias var på overnatting.
                                                                     


På søndag kom foreldrene til Kjetil på middag, og vi gikk en lang tur først. Åsa hadde skjært ut appelsiner og laget ansikter i dem :-)
                                                                    


På mandag var Tobias og jeg syke og hjemme. Veldig vondt i magen og kvalme. På tirsdag hadde jeg fri og var bedre, men Tobias var fortsatt syk. På ettermiddagen var jeg på bokwa, mens Åsa var på turn.

På onsdag var det jobb igjen, og på kvelden var det fotballtrening for Tobias og body work for meg.

På torsdag var Åsa på turn og jeg på zumba. Hadde på meg nye tights som jeg hadde kjøpt på Ellossport, og de var veldig gode.

På fredag etter jobb og middag, dro vi til Sverige og handlet masse mat. På lørdag jobbet jeg, og Åsa var med på jobb den lørdagen. På vei hjem kjøpte vi farsdagsgave. På kvelden så vi på MGP junior.
Søndag våknet vi til kjempe fint vær, selv om det hadde regnet på natta. Kjetil fikk frokost og pakker, siden det var farsdag. Vi syklet en tur til Tufteparken og var det i over en time, så syklet vi en lengre vei hjem.



 Kjempe fint langs Glomma på vei hjem.




På kvelden var vi på farsdagskaffe og kake hos mamma og pappa.


Ha en flott kveld alle sammen :-)




1 kommentar:

Unknown sa...

Så koselige bilder :) Mange fine og morsomme dager - det er det aller beste det og kose seg med familien :)

Ha en fin dag

Klemmer Monica