mandag, november 30, 2015

Mandag igjen

Hei, så er det mandag igjen, synes helga går så fort. Men, men, man får da et lite avbrekk. Sist mandags morgen før jobb så var jeg på ropes/slyngetrening. Det er ganske hardt, men gøy også.



På tirsdag hadde jeg fri, og på kvelden var jeg ute med jobben og spiste. Det var koselig, og veldig god mat. Jeg spiste andeconfit, og sjokolademousse til dessert.
                                                                            


På onsdagskveld var jeg på body work, selv om jeg var kjempe støl etter ropes på mandag.


På torsdag var jeg og så på Åsa mens hun hadde turning. Veldig gøy å smug kikke iblant og se hvor flinke dem har blitt :-)


På fredag var jeg så trøtt og sliten etter middagen, så jeg sovnet på sofaen. Men når klokka ble halv ni, så tok jeg meg en joggetur ute i 45 minutter. Det var godt ute da, og nesten 9 varmegrader.

På lørdag tok Åsa og jeg en tur på julemarkedet i Øvrebyen. Vi møtte mamma og pappa der, og vi tittet litt rundt, og kjøpte oss vaffel og kaffe. Ungene fikk også kakao på pinne.


På kvelden sov ungene hos mamma og pappa, for Kjetil og jeg var på julebord med jobben til Kjetil. Det var på Vinger hotell og det var god mat og dessert. Det var Christiania som spilte etterpå. Tror vi var hjemme rundt kvart på to på natten jeg. Og jeg hørte tidlig på morgenen at det blåste og regnet kjempe mye ute. Da var det godt å vite at vi kunne sove lenger.


Vi hentet ungene i to tiden, og da hadde dem laget pepperkaker med mormor og morfar. På ettermiddagen var det julegrantenning på lekeplassen hjemme hos oss, og nissen kom med godisposer :-)



I dag har jeg jobbet tidlig istedenfor sent. Så da ble det zumba kvart over seks i kveld. Kjetil hadde fyrt opp i ovnen når jeg kom hjem, så det er godt og varmt her. Ønsker dere en fin mandagskveld :-)

                                                                             


                                                                         







Ingen kommentarer: