lørdag, januar 12, 2008

Det snør, det snør, tidelibom.







Hei, ja, det snør og snør og det har det gjort i hele dag. Men, men, da får da Tobias sikkert gått på ski i morgen. I dag var Tobias i barnebursdag fra 11. til 14. Imens var vi noen ærender. Fikk hentet flisene til kjøkkenet etc. som endelig har kommet. Ellers har vi bare puslet her hjemme og kost oss med gryterett. Nå driver ungene og leker, men skal straks legges. I går etter jobb var vi en tur i Sverige og handlet og spiste på Mc Donalds. Ellers har jeg fått gått tur på mandag og onsdag denne uka og skal prøve å få gått i morgen også. Har bestemt meg for å begynne å trene og bevege meg mer. Kjøpte meg også tulipaner i dag :-) Ellers så ble det ikke sommerferie til Tunisia, men til Kypros :-) Reiser sammen med et vennepar og barna dems 20. juni og skal være i 2 uker. Jeg har vært der før, i Aya Napa, men nå skal vi til Fig tree bay. Tror det er fint der også. Ønsker dere som er innom en fin helg, med eller uten snø :-)

7 kommentarer:

Tussaluso sa...

Hei, eg misunner dåke som har snø, så kjekt å kunne gå ut å stå på ski i morgon. Me var på Kypros for 2 år sidan. Likte oss veldig godt der. Budde då i Ayia Napa, men var på ein dags-tur til Fig Tree Bay. Var der for mange år sidan, så det var kjekt å besøke plassen igjen.
Dåke får nok ein fin tur. Ha ei fin helg.

Inger-Marie sa...

Å så herlig det hørtes ut med Kypros tur.... Her er det også snø, og snø og snø. Og vi var i Sverige i går :-)
Ha en god uke!

Emmeline sa...

Så deilig med snø og ikke minst med sydenplaner. Vi har vært på Kypros og det var en kjekk tur selv om Kypros er ganske dyrt faktisk!!!!
Ser at dere har hatt en vellykket bursdagsfeiring også, skjønt bursdagsbarn. Ønsker deg og dine en fin uke:)

Marie sa...

Koseleg innlegg!

Silkeline sa...

Så herlig med ferie til Kypros da! Dere drar på gebursdagen min ser jeg....hehe:) Her er det ikke snø om dagen....bare regn:( I dag har det forresten vært ganske bra. Vi så snurten av dagslyset midt på dagen. Tilogmed noen solstråler viste seg i dag....herlig:)

krinkelkroken sa...

Grattis med veloverstått 1-års dag til veslejenten:)
Så deilig med snø da, er jo så kos for ungene! Har ikke vært noe akevær her så langt denne vinteren, er litt stusslig....
ferieplanleggingen har så vidt startet her også, er så deilig å ha noe å se fram mot, vi reiser på samme tid som dere, har en kjempesnill kollega som har tilbudt seg å passe alle tre hundene!så da står vi litt friere;)
Ønsker deg en fin helg:)

Anna Lisa sa...

Koselig å pynte opp med tulipanar. Det blir sikkert kjekt med ein slik ferietur!! Så herlig d høres ut!! Ha en fin helg. Klem