lørdag, januar 19, 2008

Lengter til sommeren.




Lengter til sommeren, siden det snart har regnet her en uke. Derfor viser jeg disse bildene fra sommeren som var. Noen av de fine dagene vi hadde da, selv om det egentlig var en regn sommer også ( og nå regn vinter..).


I dag har Tobias og jeg vært i bursdag til Stine mor som ble 4 år. Vi grillet først pølser på bål ute og så var vi inne etterpå. Har vært opphold i dag. Mamma og broren min hadde med Åsa på senteret, mens Kjetil og pappa la fliser på kjøkkenet. Men de skal gjøre det ferdig på tirsdag. Ellers så var det fint vær sist søndag, så jeg og ungene var ute med ski og akebrett. Kjetil lå hele dagen med diare, og jeg måtte bli hjemme på mandag og tirsdag pga mage vondt. Så Tobias var også hjemme da. Ellers har det regnet omtrent hele uka.All snøen har forsvunnet og det er litt trist. På mandag ettermiddag var Kjetil og Tobias på kino og så på Surf`s up. Den var visst kjempe bra. Og på onsdag kveld var de og så på ishockey kamp. Torsdag kveld var jeg på aerobic og jeg er støl i magen enda. Puuhh. I går ettermiddag var vi og møtte dagmammaen til Åsa. Det gikk bra. Hun begynner der på mandag. Ellers går dagene i et. Har et rydde prosjekt på soverommet vårt og i klærne til Tobias. Ønsker dere alle en fin helg :-)

4 kommentarer:

elin1976 sa...

Halloen!!!
Jeg også gleder meg som et lite barn til sommeren. Å denne sommeren VIL VI HA PENT VÆR!!!
Kan nesten ikke huske at vi har hatt slikt et dårlig vær som vi hadde i fjor.
Her har de også ligger med både hoste og vondt i magen. Tror nesten hele Norge har dette. Det er så kjedelig å ha det slik når man først må ta fri av jobb for ungene er syke og når endelig de blir friske så blir man pina dø syk selv. Å vi trenger lenger tid enn barna på å bli friske.
Ønsker dere god bedring og at sola snar titter frem på himmelen og at vi får sommer. Masse klemmer fra Elin:)

Marie sa...

Eg blir med i koret; eg gler meg også til sommaren!

Silkeline sa...

Det gjør jeg også Lynetmor. Det skal bli så godt med sol og varme! Det er godt å ha noe å se fram til ikke sant? Herlige sommerbilder du viser oss. Det får meg bare enda mer i sommerstemning:)
Ha en fin uke:)

Anna Lisa sa...

Ja det skal bli herlig med sommer:) Eg har en utfordring til deg i bloggen min:) Ta den hvis du har lyst. Ha en kjempefin uke. Klem