tirsdag, januar 29, 2008

Travle dager.







Ja, det blir litt travlere dager nå som vi jobber igjen begge to. Men det går da. Kan være litt hektisk om morgenen når begge ungene skal kles på. Så skal Tobias leveres i barnehagen først, og da må Åsa være med inn, og så Åsa hos dagmamma. Da er det godt med en kaffekopp når jeg kommer på jobb he, he. I dag har Kjetil vært på kurs så han var ikke hjemme før nærmere åtte. Men pappa var her og la silikon rundt flisene. I går var jeg på aerobic og klarte nesten ikke å gå i dag he, he. Skikkelig muskel verk i lårene. På lørdag morgen dro ungene på hytta med mamma og pappa og var der til søndag. Vi var i 30 års lag på lørdag og var ikke hjemme før rundt klokka tre på natta. Men det var koselig :-) Eller viser jeg noen bilder fra rommet til Tobias. Men kamera virker ikke, så dårlige bilder tatt med min mobil. Han har dilla på biler/ cars og ser filmen og spiller spillet mye. Han har noen figurer hengendes på veggen, noen bilder og cars lampe. Det kommer snart noen bilder av flisene på kjøkkenet. Nå skal jeg se Greys :-)

4 kommentarer:

Marie sa...

Så koseleg rom Tobias har :)

Emmeline sa...

Det er jammen travle dager for dere:) Hjelpemeg for et kjør, tror ikke jeg skal klage. Bildene fra Tobias sitt rom er kjempegøye- Husker da dere laget dette rommet, det var jo sånn stas for ham!!
Du må ha en fin uke Lynetmor. Forsøk å puste litt innimellom sammen med kaffekoppen din:)

Anna Lisa sa...

Ja det er sikkert og visst at dagane er travle for oss småbarnsforledre... Blir sliten av å tenke på alt jaget og maset i kvardagen til tider... Men vi overlever jo. Passer på å kose oss i helgane. Tøfft gutterom:) Ha en fin kveld. Klem

elin1976 sa...

Så stilig med biler. En av min favoritt filmer. Her er regner det noe fæøt så her tror jeg vi holder oss inne i dag:O)