torsdag, januar 03, 2008

Godt nytt år alle sammen!!











Godt nytt år alle sammen :-) I morgen skal jeg begynne å jobbe igjen etter juleferien. Men så er det jo helg igjen. Blir litt baking i morgen kveld. Åsa blir et år på søndag. Så blir selskap både lørdag og søndag. Sist lørdag, altså 5. dagen hadde vi vorspiel/fest her. Det var ca 17 stk her og vi dro en tur ut på byen. Det var gøy. Vi hadde også tre overnttings gjester. Ungene var hos mamma og pappa. På nyttårsaften var vi hos et vennepar av oss som har ei jente på 6 år og en gutt på 8 år. Det var også et annet par der med ei jente på 4 år. Så både Tobias og Åsa koste seg. Vi fikk kjempe god kalkun etc. Åsa sovnet i ti tiden og sov gjennom alle rakettene. Tobias ble litt redd rakettene i år. Vi var vel hjemme nærmere halv to. Første nyttårsdag gikk vi en liten tur. I går slappet vi bare av og gjorde noen ærender til bursdagen til helga. I dag har Tobias vært i barnehagen igjen. Han synes det var gøy. Ellers har vaskemaskinen gått i et i dag he, he. Har også blitt ordnet litt til bursdagen. Har snødd en del her det siste døgnet. På bildene snør det, samtidig som sola nesten stikker igjennom. Åsa i dag, hun lærte å drikke selv i jula. Og Tobias i dag som er sliten etter første dag i barnehagen igjen. Nå skal jeg se på norsk krim på tv. Ha en fin helg alle sammen.

3 kommentarer:

Emmeline sa...

Ja godt nytt år til deg og dine også Lynetmor. Ser at du har travle dager, med å starte igjen på jobben igjen..bursdag for lille Åsa ( Gratulerer) og så har du disse to småfolkene å ta deg av. Men kjøkkenet er iallefall ferdig har jeg forstått og det ble nok knallfint kan jeg tenke meg.
Lykke til med 1 årsdagen:)

Silkeline sa...

Et riktig godt nyttår ønsker jeg deg også! Er vel hardt å begynne på jobb igjen etter jula?.....kanskje er det litt deilig å komme inn i rutiner igjen. Det synes jeg i hvertfall. Jeg elsker jul, men det er godt med hverdager igjen også:)
Gratulerer til Åsa på søndag! Det er stas med den første bursdagen da:)
Jeg så også krimmen på nrk. i kveld, jeg har lest boka fra før, men husker ikke så mye av den....man blir da så glemsk med åra...hehe:)

Kristins rede sa...

Lykke til med bursdagen i helgs og gratulerer til Åsa! Lykke til på jobb i dag!