tirsdag, januar 22, 2008

Har blitt utfordret


Jeg har blitt utfordret av Anna Lisa :-) Skal prøve å svare så godt jeg kan :-)


1. Hvor er mobilen din? Sofaen
2. Skildre kjæresten din. God
3. Håret ditt? vått
4. Moren din? Hjelpsom
5. Faren din? Hjelpsom
6. Hva er favorittingen din? mobilen
7. Hva drømte du om i natt? glemt
8. Hva drikker du helst? vann
9. Drømmebilen din? stor
10. Hvilket rom er du i nå? stua
11. Eksen din? hvem
12. Din største skrekk? syk
13. Hva vil du være om 10 år? eldre
14. Hvem var du sammen med i går kveld? Familien
15. Hva er du ikke? Tynn
16. Det siste du gjorde? Dusjet
17. Hva har du på deg? Pysj
18. Favorittboka di? Flere
19. Det siste du spiste? Fruktmusli
20. Livet ditt? Godt
21. Humøret ditt? Glad
22. Dine beste venner? Gode
23. Hva tenker du på akkurat nå? Sove
24. Bilen din? Peuguot
25. Hva gjør du akkurat nå? data
26. Sommeren din? Danmark
27. Sivilstatus? Gift
28. Hva er på TV-en din akkurat nå?Nyheter
29. Når lo du sist? I kveld
30. Når gråt du sist? Husker ikke
31. Skole? Bibliotekskolen

I kveld har mamma og pappa vært her . Pappa og Kjetil har fuget flisene på kjøkkenet. Ellers går det bra med Åsa hos dagmammen. På søndag gikk vi tur med mamma, pappa og broren min, for da var det fint vær. Senere på dagen kom foreldrene til Kjetil på besøk. På mandag snødde det hele dagen, så nå har vi masse snø igjen. Og i dag har det vært sol og blå himmel. Et nydelig vær :-) Nå skal jeg se Greys :-)

4 kommentarer:

Gunhild sa...

He, he :) Takk for utfordring. Må kanskje prøve meg med det samme da.

Inger-Marie sa...

Jeg tar utfordringen. Må bare vente til jeg sitter hjemme og ikke på jobb;)

Anna Lisa sa...

Artig å lese dine svar:) Håper du får en fin helg.Klem fra meg :)

elin1976 sa...

Hallo hallo
Måtte innom her på søndagen vet du. Det jeg egentlig skulle innom for var for å ønske deg en fin søndag og ei fin kommende uke:O)