søndag, januar 06, 2008

Åsa 1 år i dag.






















I dag ble Åsa 1 år!! Vi hadde selskap både i går og i dag. I går var tanta til Kjetil her og søskenbarnet på 13 år. Søskenbarnet til Kjetil med samboer. Søskenbarnet til kjetil med en gutt og ei jente på 2 og 3 år. Og et vennepar med ei jente på 4 år og tvillinger på 9 mnd. Jeg bakte etc på fredag kveld og i går kveld. I går begynte bursdagen to og i dag klokka halv to. I dag var det mamma, pappa, broren min, foreldrene til Kjetil, mormoren min og bestemoren til Kjetil og mannen. Så begge ungene var slitne både i går og i dag og det er vi også he, he. Har kommet masse snø her. Men akkurat nå er det opphold. Bilde av bordet, Åsa og Tobias fra i går og av Åsa fra i dag. Hun sitter på krakken hun fikk av mamma og pappa. Det står datoen i dag og malt på noen fine troll bilder. Tobias fikk også sånn når han ble 1 år. Nå ser vi på Syden tur til sommeren. Lurer litt på Tunisia. Noen som har vært der eller andre fine steder i Syden? Ønsker dere en fin søndags kveld :-)

10 kommentarer:

Anna Lisa sa...

Gratulerer med lille jenta i dag:) Tida går jammen fort. Vil ønske deg eit godt nytt år med det samme. Kos deg. Klem

Tussaluso sa...

Gratulerer med 1 års dagen. Jenta vår blir og 1 år idag. Me har ikkje feira dagen idag pga sjukdom. Den blir nok feira neste søndag. Skal sei tida går, synest nett at me fekk ho.
Sydentur ja. Me har vore i Portugal (Albufeira) og Kypros. Begge plasser storkosa me oss. Til sommeren skal me til Rhodos, det skal bli deiligt. Ha ei fin veke.

silje-sin sa...

Hei:) Gratulerer med dagen til den lille tulla! Høres ut som det har vært feiring to dager til ende:) Er jo så moro med barnebursdager:) Jeg har vært i Tunisia en gang,det var veldig flott der! Vi var der i juli,og det var utrolig varmt,vi orket ikke annet enn å ligge på stranda. Husker vi dro til et marked en dag,men vi holdt på å besvime pga varmen,og måtte reise derfra. Det kan jo kanskje være litt negativt når man har med barn... Må også si at det var mange innpåslitne mennesker der,som skulle selge oss ting eller bare ta på oss! Jeg kunne f.eks ikke bade alene i sjøen. Håper inderlig ikke jeg virker rasistisk,men jeg har personlig bedre erfaring med å reise i europeiske land. Håper jeg ikke virker negativ! Uansett håper jeg dere får en super ferie! Klem fra silje

Tussaluso sa...

Hei, jenta vår er født kl. 10.00. Nesten samtidigt då. Kjekt.

Marie sa...

Gratulerer med vel overstått eitårsdag i heimen!

Takk for helsing på bloggen min! Eg ønskjer deg ein god dag også :)

Mia sa...

Gratulerer med åsas 1-åres dag. Det så ut som en koselig feiring av en søte liten jente. Og så Godt Nytt År til deg og dine også.

@afjo72 sa...

Jeg har vært i Tunisia - anbefales absolutt, men kanskje ikke i juli siden det da nok er for varmt for så små barn som dine :o)

Henger meg på godt nytt-års bølgen foresten, tror ikke jeg har besøkt deg så langt i 2008

Ha en super dag!! :o)

Skribenten sa...

Gratulerer med lillefrøkena. :o) Jeg har faktisk vært i Tunisia, i en by som heter Hammamet. Veldig spennende og greit nok hvis man holder seg på hotellet da. Ellers litt kaotisk i byene hvis man har barn.

Inger-Marie sa...

Gratulerer med søndagen!

Vedr Tunisia, foreldrene mine har vært der på sommern. Det var fryktelig varmt. De orket bare sitte/ligge i skyggen og bøtte innpå med vann. Ikke rødvin på kvelden en gang :-O
Men det var visst veldig fint der da!

Anne-Berit sa...

Gratulere med veslas 1årsdag,så søt hun er.Fint bursdagsbord du hadde laget til henne.Gøy med barneselskap.God helg:-)